Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli i dyrektorów szkół: Psychospołeczne funkcjonowanie ucznia zdolnego w środowisku edukacyjnym

Sieć współpracy i samokształcenia:  Psychospołeczne funkcjonowanie ucznia zdolnego w środowisku edukacyjnym (zorganizowana w roku szkolnym 2024/2025) koncentrowała się na kompleksowym wsparciu uczniów zdolnych w środowisku edukacyjnym. Głównym celem było pogłębienie wiedzy nauczycieli i dyrektorów na temat psychospołecznych aspektów funkcjonowania tych uczniów. W ramach sieci uczestnicy dzielili się dobrymi praktykami i wspólnie wypracowywali skuteczne strategie pracy z uczniem zdolnym. Dyskusje obejmowały tematykę identyfikacji zdolności, oraz rozwijania kompetencji społecznych i emocjonalnych. Działania sieci przyczyniły się do podniesienia jakości wsparcia oferowanego uczniom zdolnym, co przekłada się na ich lepsze funkcjonowanie w szkole. Zwiększona świadomość i umiejętności kadry pedagogicznej są kluczowe dla pełnego wykorzystania potencjału każdego zdolnego ucznia. W ramach działań sieci odbyły się trzy 4-godzinne spotkania. Zajęcia odbywały się w sposób stacjonarny w Słupsku. Przed uczestnikami jeszcze wizyta studyjna, która zostanie zrealizowana w roku szkolnym 2025/2026.

Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli i dyrektorów szkół: Psychospołeczne funkcjonowanie ucznia zdolnego w środowisku edukacyjnym
Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli i dyrektorów szkół: Psychospołeczne funkcjonowanie ucznia zdolnego w środowisku edukacyjnym
Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli i dyrektorów szkół: Psychospołeczne funkcjonowanie ucznia zdolnego w środowisku edukacyjnym