Termin realizacji | Nazwa szkolenia |
28.08.2024 (z - 2 h) - 30.08.2024 (s - 4 h) | Różnorodność "szczególnych" potrzeb uczniów w klasie szkoły masowej - jak sobie radzić? |
29.08.2024 | Trening umiejętności społecznych wzmacniający kluczowe kompetencje nauczyciela |
14.09.2024 | Neuroróżnorodność w środowisku edukacyjnym: nowe spojrzenie i wyzwania |
17.09.2024 | Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne |
23.09.2024 | Edukacja włączająca/inkluzyjna - szanse i wyzwania |
25.09.2024 | Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół podstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025 |
25.09.2024 | Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół ponadpodstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025 |
26.09.2024 | Lapbooki i picterbooki w edukacji polonistycznej |
28.09.2024 | Praktyczne aspekty pracy nauczyciela z uczniem neuroróżnorodnym na lekcjach języka polskiego |
02.10.2024 | Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół podstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025 |
02.10.2024 | Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół ponadpodstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025 |
02.10.2024 | Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka niemieckiego dla szkoły podstawowej i ponadpodstawowej. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025 |
10.10.2024 | Relacje i praca z przekonaniami w wielokulturowej szkole |
10.10.2024 | Rękodzielnicze podróże po świecie w wielokulturowej szkole |
12.10.2024 | Behawioralne metody pracy z dzieckiem z trudnościami w zachowaniu |
22.10.2024 | Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne |
24.10.2024 | Rękodzieło ludowe jako forma terapii zajęciowej: tworzenie projektów z makramy |
25.10.2024 | Integracja sensoryczna – zalecenia dla ucznia w grupie, jak je wprowadzać? |
31.10.2024 | Pozytywna psychologia w wielokulturowej edukacji |
05.11.2024 | Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne |
12.11.2024 | Praktyczne wskazówki do tworzenia dokumentacji ucznia z orzeczeniem – IPET i WOPFU |
14.11.2024 | Edukacja morska a realizacja podstawy programowej z języka polskiego |
15.11.2024 | TUS w codziennej pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej |
21.11.2024 | Przygotowanie ucznia z doświadczeniem emigracyjnym do wejścia na rynek pracy? |
21.11.2024 | Pozytywna wielokulturowość: Jak odnaleźć siebie i motywację |
23.11.2024 | Bum bum rurki – odczytywanie zapisu utworów muzycznych i gra na instrumentach melodycznych. Integrowanie zespołu wielokulturowego |
23.11.2024 | Praca z dzieckiem z rodziny dysfunkcjonalnej |
26.11.2024 | Techniki projekcyjne w pracy z grupą zróżnicowaną. Najbardziej skuteczne metody wykorzystywane w pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach |
27.11.2024 - 29.01.2024 | Integracja kompetencji kluczowych w codziennej praktyce nauczycielskiej: strategie i wyzwania w rozwoju zawodowym |
28.11.2024 | Przygotowanie ucznia z doświadczeniem emigracyjnym do rozmowy kwalifikacyjnej |
28.11.2024 | Edukacja włączająca/inkluzyjna - szanse i wyzwania |
28.11.2024 | Rękodzieło jako narzędzie edukacyjne w wielokulturowej szkole |