Rok szkolny 2024/2025

Termin realizacji

Nazwa szkolenia

28.08.2024 (z - 2 h) - 30.08.2024 (s - 4 h)

żnorodność "szczególnych" potrzeb uczniów w klasie szkoły masowej - jak sobie radzić?

29.08.2024

Trening umiejętności społecznych wzmacniający kluczowe kompetencje nauczyciela

14.09.2024

Neuroróżnorodność w środowisku edukacyjnym: nowe spojrzenie i wyzwania

17.09.2024

Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne

23.09.2024

Edukacja włączająca/inkluzyjna - szanse i wyzwania

25.09.2024

Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół podstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025

25.09.2024

Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół ponadpodstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025

26.09.2024

Lapbooki i picterbooki w edukacji polonistycznej

28.09.2024

Praktyczne aspekty pracy nauczyciela z uczniem neuroróżnorodnym na lekcjach języka polskiego

02.10.2024

Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół podstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025

02.10.2024

Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół ponadpodstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025

02.10.2024

Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka niemieckiego dla szkoły podstawowej i ponadpodstawowej. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025

10.10.2024

Relacje i praca z przekonaniami w wielokulturowej szkole

10.10.2024

Rękodzielnicze podróże po świecie w wielokulturowej szkole

12.10.2024

Behawioralne metody pracy z dzieckiem z trudnościami w zachowaniu

22.10.2024

Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne

24.10.2024

Rękodzieło ludowe jako forma terapii zajęciowej: tworzenie projektów z makramy

25.10.2024

Integracja sensoryczna – zalecenia dla ucznia w grupie, jak je wprowadzać?

31.10.2024

Pozytywna psychologia w wielokulturowej edukacji

05.11.2024

Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne

 

12.11.2024

 

Praktyczne wskazówki do tworzenia dokumentacji ucznia z orzeczeniem – IPET i WOPFU

14.11.2024

Edukacja morska a realizacja podstawy programowej z języka polskiego

15.11.2024

TUS w codziennej pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej

21.11.2024

Przygotowanie ucznia z doświadczeniem emigracyjnym do wejścia na rynek pracy?

21.11.2024

Pozytywna wielokulturowość: Jak odnaleźć siebie i motywację

23.11.2024

Bum bum rurki – odczytywanie zapisu utworów muzycznych i gra na instrumentach melodycznych. Integrowanie zespołu wielokulturowego

23.11.2024

Praca z dzieckiem z rodziny dysfunkcjonalnej

26.11.2024

Techniki projekcyjne w pracy z grupą zróżnicowaną. Najbardziej skuteczne metody wykorzystywane w pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach

27.11.2024 - 29.01.2024

Integracja kompetencji kluczowych w codziennej praktyce nauczycielskiej: strategie i wyzwania w rozwoju zawodowym

28.11.2024

Przygotowanie ucznia z doświadczeniem emigracyjnym do rozmowy kwalifikacyjnej

28.11.2024

Edukacja włączająca/inkluzyjna - szanse i wyzwania

28.11.2024

Rękodzieło jako narzędzie edukacyjne w wielokulturowej szkole