Publikacje, materiały

Lekcja programowania: Algorytm Euklidesa w Python
Lekcja programowania: Algorytm Euklidesa w Python

Przedstawiam realizację algorytmu w Python , w obu - wymienionych w podstawie programowej informatyki klas VII-VIII - wersjach iteracyjnych.

Lekcja programowania: Algorytm Euklidesa w Scratch
Lekcja programowania: Algorytm Euklidesa w Scratch

Przedstawiam realizację algorytmu Euklidesa w Scratch , w obu - wymienionych w podstawie programowej informatyki klas VII-VIII - wersjach iteracyjnych.

Lekcja programowania: Algorytm Euklidesa - schemat blokowy
Lekcja programowania: Algorytm Euklidesa - schemat blokowy

Przedstawiam schematy blokowe algorytmu Euklidesa, w obu - wymienionych w podstawie programowej informatyki klas VII-VIII - wersjach iteracyjnych.

Nauczanie zdalne z Learnetic
Nauczanie zdalne z Learnetic

Gdańska firma Learnetic SA w porozumieniu z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku, zaprasza szkoły z województwa pomorskiego do udziału w pilotażu

Szanowni Państwo Dyrektorzy, jesteśmy gotowi wspierać Was w korzystaniu z narzędzi G Suite
Szanowni Państwo Dyrektorzy, jesteśmy gotowi wspierać Was w korzystaniu z narzędzi G Suite

Narzędzie G Suite od dawna jest dostępne bezpłatnie dla szkół i uczelni. Jest to dobre narzędzie, które sprawdzi się w zdalnej pracy z uczniami.

Nauczycielu, poprowadź lekcje online!
Nauczycielu, poprowadź lekcje online!

Ministerstwo Cyfryzacji radzi nauczycielom, z jakich źródeł korzystać, by prowadzić nauczanie online.

Jak poradzić sobie z dowolną tablicą/monitorem interaktywnym?
Jak poradzić sobie z dowolną tablicą/monitorem interaktywnym?

Mamy w szkołach coraz więcej urządzeń interaktywnych pochodzących z różnych zakupów. Mnogość różnych modeli tablic/monitorów interaktywnych rodzi problem ponieważ  do ich obsługi służą rozmaite programy dostarczane przez producentów wraz z urządzeniami. Niestety najczęściej te programy nie są ze sobą kompatybilne co powoduje problemy z uruchamianiem tej samej lekcji w innych klasach. Jest na to skuteczna rada.