Wielowymiarowość kryzysu-czy poradziliśmy sobie z wyzwaniem?

Wielowymiarowość kryzysu-czy poradziliśmy sobie z

Termin rozpoczęcia:

22 maja 2021, godz. 09:00-13:30

Forma:

Seminarium zdalne

Status:

zamknięta lista główna (zamknięty nabór)

Czas trwania:

6 godz. dydaktycznych

Adresaci:

Dyrektorzy, nauczyciele wszystkich typów szkół/placówek

Cena:

forma bezpłatna

Miejsce:

stanowisko komputerowe

O szkoleniu / programie:

  1. Subiektywne i obiektywne czynniki wpływające na aktywność w obszarze przeciwdziałania kryzysowi
  2. Dyrektor placówki i nauczyciel w obliczu niewłaściwego działania lub zaniechania działania prawem przypisanego.     
  3. Perspektywa rodzica: udział rodziców w działaniach kryzysowych; czy cele i sposoby rozwiązywania przez szkołę problemów są adekwatne do oczekiwań rodziców, czy powinny być zgodne z ich oczekiwaniami?
  4. Perspektywa ucznia: subiektywne i obiektywne czynniki wpływające na aktywność w wyjaśnieniu sprawy
  5. Dyskusja panelowa: kierownicy placówek oświatowych, nauczyciele, nauczyciele reprezentujący rodziców (posiadający dzieci w szkole podstawowej).

       Każda część zajęć będzie zawierała odniesienia do obowiązujących przepisów prawnych oraz wypracowanych procedur.

Kierunki polityki oświatowej państwa:

3. Zapewnienie wysokiej jakości kształcenia oraz wsparcia psychologiczno-pedagogicznego wszystkim uczniom z uwzględnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych
5. Działania wychowawcze szkoły. Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych

Koordynator formy:

Renata Kołosowska - konsultant ds. wspomagania pracy nauczycieli w zakresie opieki i wychowania

tel. 59 84 23 567 wew. 42

e-mail: r.kolosowska@odn.slupsk.pl 

Organizacja:

  • Szkolenie odbędzie się online i rozpocznie się o godz. 9.00
  • Na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia, o godz. 8.00, Ekspert prześle na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym link z zaproszeniem do spotkania online

 

      Czego będę potrzebować, aby uczestniczyć w szkoleniu online?

 

  • Komputera (notebooka, laptopa) z dostępem do internetu.
  • Najlepiej korzystać z kamery, mikrofonu, głośnika z tego samego urządzenia np. notebooka. Pozwoli to uniknąć sprzężeń. Słuchawki z mikrofonem też sprawdzą się świetnie (brak kamery pozwoli na udział w zajęciach). Problem ze sprzężeniem może pojawić się jeżeli zastosujesz głośniki.
  • Na komputerze (notebooku, laptopie) konieczna jest oczywiście przeglądarka internetowa – dowolna, ale warto wybrać Google Chrome, która jest zoptymalizowana pod kątem wykorzystania usług udostępnianych przez firmę Google.

 

  • Maksymalna liczba uczestników: 70 osób.
  • O zakwalifikowaniu się na daną formę i szczegółach organizacyjnych poinformujemy Państwa pocztą e-mail.
  • UWAGA: Dane na zaświadczeniu generowane są na podstawie formularza zgłoszeń.
  • Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo podane przez uczestnika informacje dotyczące danych osobowych.

 

Informacja ważna dla Ciebie…

 

  • Po szkoleniu na prywatny adres e-mail przesłany zostanie link do ewaluacji.
  • Wypełnij ankietę maksymalnie w ciągu 3 dni od jej otrzymania.
  • Po wypełnieniu ewaluacji, na prywatny adres e-mail otrzymasz zaświadczenie (plik pdf do wydruku)
  • Procedura postępowania w okresie epidemii COVID - 19