Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne

Utworzono: 30-09-2024

17 września 2024 r. w Pomorskiej Bibliotece Pedagogicznej Filia w Miastku odbyło się szkolenie dla nauczycieli pracujących w środowisku zróżnicowanym kulturowo p.n. „Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne’ Wśród poruszanych tematów znalazły się m.in. rozwijanie kompetencji międzykulturowych i komunikacyjnych, sposoby integrowania elementów kulturowych do planu pracy oraz tworzenie inkluzyjnej kultury szkoły. W części praktycznej nauczycieli mieli możliwość spróbować swoich sił w sztuce rękodzielniczej. Warsztaty dostarczyły nauczycielom narzędzi i wiedzy, które pomogą im lepiej wdrażać różnorodność kulturową w pracy z uczniami.   

Szkolenie prowadziły:

Tatiana Słojka, nauczyciel konsultant ds. nauczania kreatywnego i wielokulturowości  oraz

Justyna Szczypek-Bogdanowicz, nauczyciel konsultant ds. kompetencji kluczowych i projektów międzynarodowych

Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne
Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne
Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne
Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne
Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne
Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne
Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne
Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne