Inne

Publikacje SUEK (Szkolne uwarunkowania efektywności kształcenia)

Zachęcamy do korzystania z tekstów i prezentacji, pisanych na podstawie danych pochodzących z Badania szkolnych uwarunkowań efektywności kształcenia. Autorami są w większości członkowie Zespołu szkolnych uwarunkowań efektywności kształcenia, ale także inni badacze pracujący w Instytucie Badań Edukacyjnych.

Na stronie internetowej SUEK zamieszczono monografie i rozdziały w pracach zbiorowych, artykuły oraz materiały pokonferencyjne poświęcone tej tematyce.

Zachęcamy do skorzystania m.in. z następujących monografii:

  1. Szkolne pytania. Wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV–VI. Autorzy: Roman Dolata, Paweł Grygiel, Dorota M. Jankowska, Ewelina Jarnutowska, Aleksandra Jasińska-Maciążek, Maciej Karwowski, Michał Modzelewski, Jolanta Pisarek
  2. Czy szkoła ma znaczenie? Analiza zróżnicowania efektywności nauczania
    na pierwszym etapie edukacyjnym. Tom 1. Redakcja naukowa: Roman Dolata
  3. Czy szkoła ma znaczenie? Analiza zróżnicowania efektywności nauczania
    na pierwszym etapie edukacyjnym. Tom 2. Redakcja naukowa: Roman Dolata