Termin realizacji | Nazwa szkolenia |
28.08.2024 | Różnorodność "szczególnych" potrzeb uczniów w klasie szkoły masowej - jak sobie radzić? |
17.09.2024 | Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne |
25.09.2024 | Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół podstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025 |
25.09.2024 | Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół ponadpodstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025 |
02.10.2024 | Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół podstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025 |
02.10.2024 | Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka polskiego dla szkół ponadpodstawowych. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025 |
02.10.2024 | Zmiany w podstawie programowej od 1 września 2024 r. z języka niemieckiego dla szkoły podstawowej i ponadpodstawowej. III Konferencja Metodyczna Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku inaugurująca rok szkolny 2024/2025 |
10.10.2024 | Relacje i praca z przekonaniami w wielokulturowej szkole |
10.10.2024 | Rękodzielnicze podróże po świecie w wielokulturowej szkole |
22.10.2024 | Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne |
31.10.2024 | Pozytywna psychologia w wielokulturowej edukacji |
05.11.2024 | Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne |
21.11.2024 | Przygotowanie ucznia z doświadczeniem emigracyjnym do wejścia na rynek pracy |
21.11.2024 | Pozytywna wielokulturowość: Jak odnaleźć siebie i motywację |
26.11.2024 | Techniki projekcyjne w pracy z grupą zróżnicowaną. Najbardziej skuteczne metody wykorzystywane w pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach |
28.11.2024 | Przygotowanie ucznia z doświadczeniem emigracyjnym do rozmowy kwalifikacyjnej |
28.11.2024 | Rękodzieło jako narzędzie edukacyjne w wielokulturowej szkole |
05.12.2024 | Rola i zadania pedagoga specjalnego |
10.12.2024 | Wielokulturowe Święta Bożego Narodzenia - warsztaty filcowania |
17.12.2024 | Wielokulturowe Święta Bożego Narodzenia - warsztaty filcowania |
16.01.2025 | Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego bez tajemnic |
23.01.2025 | Wielokulturowość w klasie: projektowanie lekcji z uwzględnieniem różnorodności kulturowej. Warsztaty praktyczne |
05.02.2025 | Egzamin ósmoklasisty - skuteczne przygotowanie ucznia do egzaminu z języka angielskiego |
05.02.2025 | Egzamin ósmoklasisty - skuteczne przygotowanie ucznia do egzaminu z języka polskiego |
08.02.2025 | Traumy wczesnodziecięce |
11.02.2025 | Praca z uczniem doświadczającym przewlekłego stresu |
27.02.2025 | Jak rozpocząć edukacyjną przygodę z Lego Spike Prime do wspólnej wielokulturowej zabawy? |
13.03.2025 | Symbole wielkanocne w różnych kulturach. Warsztaty praktyczne |
15.03.2025 | Profilaktyka zachowań samobójczych i autodestrukcyjnych |
14.04.2025 | Seminarium nr I dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych: Edukacja włączająca wobec dziecka z doświadczeniem traumy rozwojowej |
24.04.2025 | Szkolenie terenowe nr II - Jak wspierać pozytywne nastawienie do inkluzji/pracy z grupą różnorodną - wśród rodziców/nauczycieli |
24.04.2025 | Szydełkowanie jako forma relaksu i arteterapii |
25.04.2025 | Terapia ręki w praktyce szkolnej |
28.04.2025 | Gry terenowe na języku polskim |
28.04.2025 | Stereotypy i uprzedzenia, czyli co nas ogranicza |
06.05.2025 | Odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli |
08.05.2025 | Okres adolescencji – norma a patologia |
09.05.2025 | Wspieranie rozwoju dziecka poprzez terapię i edukację z udziałem psa |
09.05.2025 | Gotowość szkolna i odroczenie z obowiązku szkolnego – aspekty formalne |
09.05.2025 | Praca z wartościami w procesie planowania kariery zawodowej z uczniami dotkniętymi doświadczeniem migracji |
15.05.2025 | Ocenianie kształtujące w edukacji polonistycznej |
16.05.2025 | Integracja społeczna uczniów ze środowisk wielokulturowych poprzez grę w Beach Korfball |
17.05.2025 | Praca z dzieckiem nieśmiałym |
19.05.2025 | Wycieczka przyrodnicza jako forma wsparcia nauczyciela w pracy z dzieckiem – uchodźcą z Ukrainy |
23.05.2025 | Dlaczego zmiana jest ważna i czemu rodzi obawy – przygotowanie ucznia z doświadczeniem migracji do wejścia na rynek pracy |
31.05.2025 | Anioły wielu kultur – integracja i różnorodność w pracy nauczyciela |