Projekt gry w języku Python z wykorzystaniem środowiska programistycznego w przeglądarce internetowej (edycja II)

Projekt gry w języku Python z wykorzystaniem

Termin rozpoczęcia:

9 listopada 2020, godz. 17:00-18:30

Forma:

Warsztaty zdalne

Status:

zamknięta lista główna (zamknięty nabór)

Czas trwania:

6 godz. dydaktycznych

Adresaci:

Nauczyciele informatyki szkół podstawowych i średnich

Cena:

forma bezpłatna

Miejsce:

stanowisko komputerowe

O szkoleniu / programie:

6-godzinne warsztaty online (3 spotkania po 2 godziny dydaktyczne) mające na celu naukę podstaw programowania w języku Python podczas pisania prostej gry.

Kierunki polityki oświatowej państwa:

Koordynator formy:

Marek Wróblewski - konsultant ds. wspomagania nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnej
Kontakt:
pokój nr 3
tel. 59 84 23 567, wew.34
e-mail: m.wroblewski@odn.slupsk.pl

Organizacja:

  • Szkolenie odbędzie się online i rozpocznie się o godz. 17.00
  • Na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia, o godz. 16.00, Ekspert prześle na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym link z zaproszeniem do spotkania online.

 

Czego będę potrzebować, aby uczestniczyć w szkoleniu online?

 

  •  Komputera (notebooka, laptopa) z dostępem do internetu.
  • Najlepiej korzystać z kamery, mikrofonu, głośnika z tego samego urządzenia np. notebooka. Pozwoli to uniknąć sprzężeń. Słuchawki z mikrofonem też sprawdzą się świetnie (brak kamery pozwoli na udział w zajęciach). Problem ze sprzężeniem może pojawić się jeżeli zastosujesz głośniki.
  • Na komputerze (notebooku, laptopie) konieczna jest oczywiście przeglądarka internetowa – dowolna, ale warto wybrać Google Chrome, która jest zoptymalizowana pod kątem wykorzystania usług udostępnianych przez firmę Google.

-----------------------------------                                                                           

Dodatkowe informacje:

  • Zaplanowano 3 spotkania po 2 godz.

   Planowane terminy spotkań:

 

  • I spotkanie - spotkanie online -  9 listopada 2020, godz. 17.00 - 18.30
  • II spotkanie - spotkanie online - 16 listopada 2020, godz. 17.00 - 18.30
  • III spotkanie - spotkanie online - 25 listopada 2020, godz. 17.00 - 18.30

                                        

  • Maksymalna liczba uczestników: 20 osób.
  • O zakwalifikowaniu się na daną formę i szczegółach organizacyjnych poinformujemy Państwa pocztą e-mail.
  • UWAGA: Dane na zaświadczeniu generowane są na podstawie formularza zgłoszeń.
  • Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo podane przez uczestnika informacje dotyczące danych osobowych.

 

 

Informacja ważna dla Ciebie…

 

  • Po szkoleniu na prywatny adres e-mail przesłany zostanie link do ewaluacji.
  • Wypełnij ankietę maksymalnie w ciągu 3 dni od jej otrzymania.
  • Po wypełnieniu ewaluacji, na prywatny adres e-mail otrzymasz zaświadczenie (plik pdf do wydruku).

 

NABÓR ZAMKNIĘTY
Projekt gry w języku Python z wykorzystaniem