Strona internetowa jako platforma komunikacji i wizytówka szkoły
Termin rozpoczęcia:
6 października 2021, godz. 09:00-11:30
Forma:
Warsztaty zdalne
Status:
zamknięta lista główna (zamknięty nabór)
Czas trwania:
3 godz. dydaktyczne
Adresaci:
dyrektorzy i wicedyrektorzy szkól i placówek oświatowych
Cena:
forma bezpłatna
Miejsce:
Stanowisko komputerowe
O szkoleniu / programie:
I. Zarządzanie zmianą
- Determinanty zmiany.
- Modele zarządzania sprzyjające wdrażaniu zmian.
II. Strona internetowa jako platforma komunikacji i wizytówka szkoły
1. Jak określić grupę odbiorców strony i dlaczego to takie ważne?
- czym jest grupa docelowa odbiorców i dlaczego trzeba ją znać prowadząc każdą stronę internetową
- jak wyodrębnić grupy docelowe odbiorców i dać im to, czego potrzebują
2. Przygotowywanie i promocja treści na stronie internetowej: case studies
- jak konstruować treści na stronę internetową
- jak docierać z treściami do wszystkich odbiorców
3. Strona internetowa szkoły jako platforma komunikacji
Kierunki polityki oświatowej państwa:
4. Podnoszenie jakości edukacji poprzez działania uwzględniające zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne wszystkich uczniów, zapewnienie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego, szczególnie w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią COVID-19 w celu zapewnienia dodatkowej opieki i pomocy, wzmacniającej pozytywny klimat szkoły oraz poczucie bezpieczeństwa. Roztropne korzystanie w procesie kształcenia z narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne.
Koordynator formy:
Bożena Żuk – dyrektor Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku
Kontakt:
tel. 59 84 23 567 wew. 33
e-mail: b.zuk@odn.slupsk.pl
Organizacja:
- UWAGA: w przypadku chęci uczestnictwa w powyższym szkoleniu prosimy o kontakt z sekretariatem Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku!!!
- Szkolenie odbędzie się online i rozpocznie się o godz. 09:00
- Przed rozpoczęciem szkolenia, o godz. 08:30, Ekspert prześle na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym link z zaproszeniem do spotkania online.
Czego będę potrzebować, aby uczestniczyć w szkoleniu online?
- Przede wszystkim komputera (notebooka, laptopa) z dostępem do internetu.
- Najlepiej korzystać z kamery, mikrofonu, głośnika z tego samego urządzenia np. notebooka. Pozwoli to uniknąć sprzężeń. Słuchawki z mikrofonem też sprawdzą się świetnie (brak kamery pozwoli na udział w zajęciach). Problem ze sprzężeniem może pojawić się jeżeli zastosujesz głośniki.
- Na komputerze (notebooku, laptopie) konieczna jest oczywiście przeglądarka internetowa – dowolna, ale warto wybrać Google Chrome, która jest zoptymalizowana pod kątem wykorzystania usług udostępnianych przez firmę Google.
- Maksymalna liczba uczestników: 20 osób.
- O zakwalifikowaniu się na daną formę i szczegółach organizacyjnych poinformujemy Państwa pocztą e-mail.
- UWAGA: Dane na zaświadczeniu generowane są na podstawie formularza zgłoszeń.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo podane przez uczestnika informacje dotyczące danych osobowych.
Informacja ważna dla Ciebie…
- Po szkoleniu na prywatny adres e-mail przesłany zostanie link do ewaluacji.
- Wypełnij ankietę maksymalnie w ciągu 3 dni od jej otrzymania.
- Po wypełnieniu ewaluacji, na prywatny adres e-mail otrzymasz zaświadczenie (plik pdf do wydruku)
- Procedura postępowania w okresie epidemii COVID - 19