Poradnik metodyczno-dydaktyczny dla nauczycieli szkoły podstawowej klasy IV-VIII

Opracowanie: Justyna Jachimczyk-Miller

Poradnik metodyczno-dydaktyczny dla nauczycieli szkoły podstawowej klasy IV-VIII

W ramach projektu Regionalne wsparcie edukacji włączającej zostały opracowane poradniki metodyczno-dydaktyczne dla nauczycieli do pracy w zróżnicowanych zespołach klasowych dla etapów edukacyjnych:

  • przedszkole
  • edukacja wczesnoszkolna
  • klasy IV-VIII szkoły podstawowej
  • szkoła ponadpodstawowa.

Poradniki dostępne są online w Regionalnej bazie dobrych praktyk Pomorskiej Biblioteki Pedagogicznej w Słupsku oraz na stronie Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku (poniżej). Zapraszamy do korzystania.

---

Ze Wstępu

Mini poradnik jest trzecim z 4 mini poradników przygotowanych dla Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku, na potrzeby biblioteczki metodyczno-dydaktycznej oraz regionalnej bazy dobrych praktyk i bazy ekspertów. Mini poradniki zostały opracowane z podziałem na poszczególne etapy kształcenia w ramach projektu „Regionalne wsparcie edukacji włączającej” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021- 2027. Poradnik jest próbą odpowiedzi na potrzeby nauczycieli szkoły podstawowej ogólnodostępnej na drugim etapie edukacji, w zakresie pracy z grupą zróżnicowaną. Ma na celu usystematyzowanie wiedzy dotyczącej wszelkich działań, które wiążą się z wdrażaniem edukacji włączającej w Polsce. 

 

KLIKNIJ i pobierz PLIK (pdf)
lub scanuj QR kod