Poradnik metodyczno-dydaktyczny dla nauczycieli szkoły podstawowej klasy IV-VIII
Opracowanie: Justyna Jachimczyk-Miller
W ramach projektu Regionalne wsparcie edukacji włączającej zostały opracowane poradniki metodyczno-dydaktyczne dla nauczycieli do pracy w zróżnicowanych zespołach klasowych dla etapów edukacyjnych:
- przedszkole
- edukacja wczesnoszkolna
- klasy IV-VIII szkoły podstawowej
- szkoła ponadpodstawowa.
Poradniki dostępne są online w Regionalnej bazie dobrych praktyk Pomorskiej Biblioteki Pedagogicznej w Słupsku oraz na stronie Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku (poniżej). Zapraszamy do korzystania.
---
Ze Wstępu
Mini poradnik jest trzecim z 4 mini poradników przygotowanych dla Pomorskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku, na potrzeby biblioteczki metodyczno-dydaktycznej oraz regionalnej bazy dobrych praktyk i bazy ekspertów. Mini poradniki zostały opracowane z podziałem na poszczególne etapy kształcenia w ramach projektu „Regionalne wsparcie edukacji włączającej” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021- 2027. Poradnik jest próbą odpowiedzi na potrzeby nauczycieli szkoły podstawowej ogólnodostępnej na drugim etapie edukacji, w zakresie pracy z grupą zróżnicowaną. Ma na celu usystematyzowanie wiedzy dotyczącej wszelkich działań, które wiążą się z wdrażaniem edukacji włączającej w Polsce.
KLIKNIJ i pobierz PLIK (pdf) |